De opdracht:

Je zet als makelaar een nieuwe geurlijn op, omdat de geur alles bepaalt als je een woning in loopt. Maar hoe breng je dit in de aandacht? Voor ons dé uitdaging om dat te doen met een krachtige lanceringsfilm!

Hoe hebben we dit project aangepakt?

Iedereen die weleens een woning heeft verkocht weet: voor een onberispelijke presentatie is het van belang om alles op te ruimen, grondig te poetsen en ruimtes tot leven te wekken met bloemen of een groene plant. Eén cruciaal element wordt vaak vergeten: geur. Terwijl de geur die je begroet bij de voordeur álles kan bepalen. 🌿💐

Daarom heeft Familie Beekhuizen een geur ontwikkeld, en aan ons de taak om deze lancering te verfilmen. Dat begint met brainstormen: welk gevoel moet de kijker hebben, gaan we dit met alleen beeld doen of betrekken we er ook tekst bij? Hoe lang hebben we ervoor nodig om dit te filmen? Al vrij snel was de conclusie dat we er een voice-over bij moesten betrekken, dat maakt het geheel namelijk een stuk persoonlijker en daarmee verduidelijk je de gehele lancering. Daarom lieten we Jeroen, mede-eigenaar van Familie Beekhuizen, zelf de voice-over inspreken. Het opnemen van deze video was in twee uur klaar, waardoor de makelaars weer door konden met hun drukke werkweek. 😉

Uiteindelijk hebben we de beelden kunnen matchen aan de voice-over en staat er nu een mooie lanceringsvideo!



Benieuwd naar een lanceringsfilm? Stuur een belverzoek!

Duidelijke communicatie

De hoogste kwaliteit.

Scherpe prijs